İŞGÜZARLIK
Osmanbey Caddesinde ağaç budama çalışmalarını görenler, kendilerini “Bu nasıl iş” demekten alamadı.
İnegöl Belediyesi’nin dün Osmanbey Caddesi’nde gerçekleştirdiği ağaç budama çalışmalarında ilginç görüntüler ortaya çıktı. Budanan ağaçların kabaları belediye ekiplerince toplanırken, kalan dallar cadde kenarında yakılarak imha edildi. İşyerleri ve cadde duman altında kalırken, dalların yakıldığını gören vatandaşlar ise “Bu nasıl uygulama” demekten kendini alamadı. Dalları toplayıp çöplük alana götürmek yerine yakılması, işgüzarlık olarak değerlendirildi.
-
BIST 100
17473,87%1,26
-
DOLAR
46,25% 0,15
-
EURO
53,53% -0,16
-
GRAM ALTIN
6276,26% 0,31
-
Ç. ALTIN
10092,26% 2,97



