İŞGÜZARLIK

Osmanbey Caddesinde ağaç budama çalışmalarını görenler, kendilerini “Bu nasıl iş” demekten alamadı.

GÜNCEL 3.01.2014 10:21:27 0
İŞGÜZARLIK

İnegöl Belediyesi’nin dün Osmanbey Caddesi’nde gerçekleştirdiği ağaç budama çalışmalarında ilginç görüntüler ortaya çıktı. Budanan ağaçların kabaları belediye ekiplerince toplanırken, kalan dallar cadde kenarında yakılarak imha edildi. İşyerleri ve cadde duman altında kalırken, dalların yakıldığını gören vatandaşlar ise “Bu nasıl uygulama” demekten kendini alamadı. Dalları toplayıp çöplük alana götürmek yerine yakılması, işgüzarlık olarak değerlendirildi.

  • BIST 100

    17473,87%1,26
  • DOLAR

    46,25% 0,15
  • EURO

    53,53% -0,16
  • GRAM ALTIN

    6276,26% 0,31
  • Ç. ALTIN

    10092,26% 2,97