YA O HASTA TRAFİKTE ÖLSE?

Adnan Menderes Bulvarı’nda yapılan sinyalizasyon sistemi İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servis bölümüne ambulans giriş-çıkışını etkilemeye devam ediyor.

4.01.2014 09:45:07 0
YA O HASTA TRAFİKTE ÖLSE?

Gün geçmiyor ki, İnegöl’de bir trafik sorunu yaşanmasın. Adnan Menderes Bulvarı’na yapılan sinyalizasyon sisteminin yarattığı trafik işkencesi ise bunlardan en barizi.  Son olarak dün adiyle kavşağındaki sinyalizasyondan hükümet binası kadar uzayan araç kuyruğu, hasta taşıyan bir ambulansın trafikte uzun süre beklemesine neden oldu. Adliye kavşağındaki sinyalizasyonla ilgili yanlışlığın düzeltilmemesi durumunda, acil müdahale bekleyen hastaların ölümüne yol açabileceği, daha önce dile getirilmesine rağmen, yetkililerin herhangi bir düzenleme yapmaması ise şaşkınlıkla karşılanıyor.Özelikle hasta yakınlarının tepkisine yol açan bu sorunun ne zaman çözüme kavuşturulacağı ise merakla bekleniyor.

  • BIST 100

    17232,93%-1,08
  • DOLAR

    45,97% 0,02
  • EURO

    53,01% -0,94
  • GRAM ALTIN

    6408,30% -3,23
  • Ç. ALTIN

    10403,63% -2,20